جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عوارض جانبي قرص هاي اختلال نعوظ مردان

۲۸ بازديد

 اين داروها سطح نيتريك اكسيد خون را افزايش مي‌دهند. نيتريك اكسيد باعث گشاد شدن رگ و افزايش جريان خون مي‌شود. اين داروها در گشاد كردن رگ‌هاي آلت بسيار موثر هستند. هرچه خون بيشتري در آلت جريان يابد هنگام تحريك‌شدن از لحاظ جنسي راحت‌تر آلت شما نعوظ مي‌شود. با اين وجود اين داروها مي‌توانند عوارضي نيز ايجاد كنند، در اينجا به تعدادي از اين عوارض اشاره مي‌كنيم:

 
سردرد: رايج‌ترين عارضه ناشي از داروهاي درمان مشكل نعوظ است. تغيير ناگهاني سطح جريان خون باعث سردرد مي‌شود. اين عارضه در اكثر داروهاي درمان مشكل نعوظ وجود دارد بنابراين تغيير نوع دارو تأثير چنداني براي برطرف كردن سردرد ندارد. براي پيشگيري از سردرد با دكتر خود صحبت كنيد.
 
بدن درد: برخي افراد پس از مصرف داروهاي برطرف‌سازي مشكل نعوظ دچار درد ماهيچه مي‌شوند. برخي ديگر در كمر خود احساس درد مي‌كنند. اگر دچار اين علايم شديد مي‌توانيد از داروهاي مسكن استفاده كنيد. با اين وجود، درباره درد با دكتر صحبت كنيد. دكتر بهترين و مطمئن ترين داروي مسكن را به شما معرفي مي‌كند.
 
مشكلات هاضمه: از عوارض مصرف اين داروها مي‌توان به مشكلات هاضمه و حالت تهوع اشاره نمود. با تغيير برنامه غذايي مي‌توانيد از ايجاد مشكل در معده جلوگيري كنيد. نوشيدن آب به‌جاي نوشيدني‌هاي كافئين‌دار، الكل و يا آب‌ميوه مي‌تواند مفيد باشد. اگر تغيير برنامه غذايي مفيد واقع نشد با دكتر خود صحبت كنيد تا داروهاي مناسبي براي شما تجويز كند.

تادالافیل یک داروی معروف است که برای درمان مشکلات نعوظ جنسی مانند اختلال نعوظی و هیپرتانسیون پلمونی استفاده می‌شود. این دارو به عنوان یک مهارکننده فسفودی‌استراز نوع ۵ (PDE5) شناخته می‌شود که اثر خود را با افزایش گذرش خون به مناطق مختلف بدن به‌ویژه در منطقه آلت تناسلی داشته و در نتیجه، به افزایش خونرسانی به این مناطق کمک می‌کند.

 

از جمله تأثیرات جانبی تادالافیل، تاثیر تادالافیل ۵ بر فشار خون است. این دارو معمولاً باعث گشادی عروق خونی می‌شود، که می‌تواند منجر به کاهش فشار خون شود. بنابراین، افرادی که مشکلات قلبی یا فشار خون پایین دارند، باید با دقت این دارو را مصرف کنند و پیشنهاد می‌شود که قبل از شروع هر درمان با تادالافیل، با پزشک خود مشورت کنند تا اطمینان حاصل شود که این دارو برای آن‌ها مناسب است و تداخلی با دیگر داروها یا شرایط پزشکی آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.